Ilość produktów w przechowalni: 0

Zobacz

Duża srebrna zakładka do książki Mądra Sowa z bursztynem
Szybki podgląd
325,00 zł
Srebrny Naszyjnik Kogut z Bursztynem (wisiorek + łańcuszek)
Szybki podgląd
280,00 zł
Srebrna Broszka Pszczoła mod.3 z Bursztynem
Szybki podgląd
145,00 zł
Złocony Naszyjnik Magiczne Słońce z Bursztynem (wisiorek + łańcuszek)
Szybki podgląd
255,00 zł
Srebrny Naszyjnik Bursztynowe Serduszko rozm. M (wisiorek + łańcuszek)
Szybki podgląd
170,00 zł
Rozszerzony Srebrny Komplet Amber 846B z Bursztynem (bransoletka+naszyjnik+kolczyki)
Szybki podgląd
620,00 zł
Wisiorek Koniczynka Srebrny Płatek
Szybki podgląd
125,00 zł
Srebrny Komplet Mądra Sowa (naszyjnik + kolczyki)
Szybki podgląd
345,00 zł
Srebrny naszyjnik AMBER 353 z bursztynem (wisiorek + łańcuszek)
Szybki podgląd
165,00 zł 125,00 zł
Srebrny Bursztynowy Naszyjnik Duża Koniczynka
Szybki podgląd
185,00 zł 135,00 zł
Srebrny naszyjnik Kluczyk z bursztynem (wisiorek + łańcuszek)
Szybki podgląd
185,00 zł 135,00 zł
Srebrna bursztynowa puma koniak
Szybki podgląd
105,00 zł 69,00 zł

KOSZTY DODTAWY

KOSZTY DOSTAWY

Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 14 dni roboczych (od momentu otrzymania potwierdzenia). Prosimy pamiętać, że termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy.

Wysyłamy zamówienie w przeciągu 24 godzin jeżeli zamówienie zostało złożone w dniu roboczym i zamówione produkty są dostępne na magazynie.

 

Koszty przesyłki

Paczka w Ruchu - 5,90 zł
InPost Paczkomaty - 9,90 zł
Poczta Polska - 13 zł
Poczta Polska przesyłka za pobraniem - 21 zł
Kurier - 13,90 zł
Kurier paczka za pobraniem - 15,90 zł
paczka międzynarodowa - płatność wg cennika usług pocztowych www.pocztex.pl

Przy zamówieniach na kwotę wyższą niż 150 zł - koszty przesyłki poprzez Paczka w Ruchu - GRATIS!

Przy zamówieniach na kwotę wyższą niż 200 zł - koszty przesyłki poprzez przesyłkę InPost Paczkomaty - GRATIS!

Przy zamówieniach na kwotę wyższą niż 300 zł - koszty przesyłki poprzez przesyłkę kurier i Poczta Polska - GRATIS!

Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówienia w punktach odbioru:
1) w siedzibie firmy na ul. Kopaniana 54/56 w Poznaniu - GRATIS!
2) w sklepie firmowym na ul. Gwarna 3 w Poznaniu - GRATIS , możliwość przymierzenia towaru w sklepie
3) w sklepie firmowym w Galerii Sucholeskiej w Suchym Lesie - GRATIS, możliwość przymierzenia towaru w sklepie.


 

Przesyłka pocztowa

Czas dostarczenia paczki przez Pocztę Polską to 2-7 dni. Doręczyciel przynosi przesyłkę pod wskazany adres w godzinach od 8-20, nie ma możliwości wyboru godziny dostarczenia. W przypadku braku odbiorcy w mieszkaniu pozostawia awizo i zamawianą bieliznę można odebrać na poczcie w ciągu 14 dni roboczych.

Jeżeli nie otrzymasz paczki ani awizo w ciągu 7 dni prosimy o kontakt z Urzędem Pocztowym, czasami zdarza się, że awizo zaginie lub doręczyciel nie ma możliwości zostawienia awizo (np. domofon na klatce mieszkaniowej). Do odebrania przesyłki nie jest niezbędne awizo ani numer przesyłki, wystarczy dowód osobisty. Nie mamy możliwości monitorowania drogi przesyłek pocztowych, a ustną informację na poczcie może uzyskać tylko adresat. Zaginięcie paczki zdarza się niezwykle rzadko. Jeżeli przesyłki dla Państwa nie ma do odebrania w Urzędzie Pocztowym po 7 dniach roboczych od nadania, należy skontaktować się z nami pod adresem sklep@mikoma.com.pl.

 

Przesyłka pocztowa priorytetowa

Paczki pocztowe priorytetowe są opracowywane, przewożone i doręczane w pierwszej kolejności. Paczka pocztowa priorytetowa jest doręczana w kraju w zasadzie w następnym dniu roboczym po dniu nadania. Paczka pocztowa ekonomiczna jest doręczana w kraju w zasadzie do trzeciego dnia roboczego po dniu nadania.

W miastach wojewódzkich i liczących powyżej 100 tys. mieszkańców paczki priorytetowe są doręczane od poniedziałku do soboty, a w pozostałych miejscowościach od poniedziałku do piątku.

Przesyłka za pomocą Paczka w Ruchu

Paczka w RUCH-u to możliwość odebrania i nadania przesyłki w ponad 2200 kioskach RUCH-u oraz w salonikach prasowych na terenie całego kraju. Punkty są lokalizowane od największych miast po najmniejsze wioski. Maksymalny gabaryt paczki to 20x30x50 cm do 20 kg. Czas dostawy to D+2 – RUCH własną logistykę ( flota i 15 magazynów w całej Polsce). Dostawy wpisane w transporty prasy. Klient w chwili dostarczenia paczki do kiosku otrzymuje sms-a. Paczka czeka 5 dni.

 

Przesyłka za pomocą PACZKOMATY24/7 - InPost

koszt wysyłki - 9,90 zł (maksymalna waga przesyłki to 12 kg)

UWAGA! Do skorzystania z usługi Paczkomaty 24/7 niezbędne jest założenie konta użytkownika na stronie internetowej operatora - Paczkomaty24/7

 

Przesyłka kurierska

Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera - do 48 godziny od momentu nadania przez nas paczki. Przesyłka w ciągu 24 godzin znajdzie się w najbliższym dla odbiorcy przedstawicielstwie firmy kurierskiej. Aby kurier dostarczył przesyłkę wymagana jest obecność w domu osoby upoważnionej do odbioru paczki. Można ustalić przybliżony czas dostarczenia przesyłki pomiędzy godziną 10-21. W przypadku nieobecności adresata można przesyłkę odebrać osobiście bądź zamówić kolejne doręczenie na swoj adres. Kolejne doręczenie, o ktorym mowa w zdaniu poprzednim, jest wykonywane nieodpłatnie. Termin na odbiór przesyłki wynosi 3 dni i jego bieg rozpoczyna sie od dnia następnego po awizowaniu przesyłki. Brak pozostawionego awizo nie świadczy o braku próby dostarczenia przesyłki.

 

Prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu

1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 [1] Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego www.mikoma.pl przysługuje - na podstawie przespisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej.

Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres:
MIKOMA Hurtownia Bielizny, ul. Kopanina 54/56, 60-105 Poznań

2. Termin:
Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej. Towar należy zwrócić w przeciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, jeżeli jest to możliwe prosimy o odesłanie w oryginalnym opakowaniu i metkami. Prosimy o wypełnienie przesłanego wraz z towarem Oświadczenia w sprawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

3. Zwrot świadczeń:
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. Zakupiony towar należy zwrócić w przeciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy na poniższy adres:
MIKOMA Hurtownia Bielizny, ul. Kopanina 54/56, 60-105 Poznań

4. Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

5. Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez www.mikoma.pl świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.

6. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem, zwrot świadczeń następuje zgodnie z wskazaną opcją w oświadczeniu od odstąpieniu od umowy na odległość.

7. Koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez www.mikoma.pl pokrywa sprzedawca.

8. Niedopuszczalne jest dokonywanie zwrotu rzeczy, w wyniku realizacji prawa do Odstąpienia od umowy zawartej na odległość w sklepach stacjonarnych MIKOMA.

9. W przypadku chęci wymiany zamówionego towaru należy zwrócić towar zgodnie z procedurą "odstąpienie od umowy zawartej na odległość" i złożyć ponownie zamówienie w sklepie www.mikoma.pl

 

Jak postępować jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

1. Wszystkie towary dostępne w sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta.

2. Sprzedawca odpowiada względem Kupującego jeżeli rzecz sprzedana na wadę fizyczną lub prawną (Rękojmia), wedle reguł określonych ustawą Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964, nr 16, poz. 93 z późn. zm., a zatem Reklamacja towaru może nastąpić ze względu  na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej.

3. Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu.

4. Zwracane produkty nie powinny nosić śladów używania, w razie posiadania prosimy odesłać oryginalne opakowanie oraz ometkowanie.

5. W takim przypadku Klient powinien odesłać towar pod adres sklepu: Hurtownia Bielizny Mikoma Maria Mischke-Kopaszewska ul. Kopanina 54/56 60-105 Poznań.

6. Do przesyłki prosimy dołączyć otrzymany rachunek, na którym prosimy umieścić informacje o reklamacji. W przypadku braku rachunku prosimy o przesłanie pisma reklamacyjnego dodatkowo zawierające dane zamawiającego (imię i nazwisko, adres) oraz numer zamówienia. Koszty przesyłki reklamowanego towaru pokrywa klient. Sprzedający nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty odesłania reklamacji zostaną zwrócone po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

7.Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem (jeżeli z uzasadnionych przyczyn reklamacja będzie rozpatrywana dłużej powiadomimy o tym klienta). W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru oraz przesyłki lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.

8. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej Sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.

9. Bielizna, której reklamacja nie zostanie uznana, będzie odesłana na koszt klienta.

Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Zarządzaj cookies

Niezbędne pliki cookies
Korzystanie przez nas z niezbędnych plików cookie jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te są instalowane w szczególności na potrzeby zapamiętywania sesji logowania lub wypełniania formularzy, a także w celach związanych ustawieniem opcji prywatności.
Analityczne pliki cookies
Analityczne pliki cookie umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt i źródeł ruchu w naszym serwisie. Pomagają nam ustalić, które strony są bardziej, a które mniej popularne, i zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie. Dzięki temu możemy badać statystki i poprawiać wydajność naszej witryny. Informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane, nie mają więc na celu ustalenia Twojej tożsamości. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą stronę internetową.
Funkcjonalne pliki cookies
Funkcjonalne pliki cookie zapamiętują i dostosowują stronę do Twoich wyborów, np. preferencji językowych. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała o niezbędnych i funkcjonalnych plikach cookie, jednak spowoduje to, że niektóre części witryny mogą nie działać prawidłowo.
Reklamowe pliki cookies
Reklamowe pliki cookie pozwalają na dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do Twoich zainteresowań, nie tylko na naszej witrynie, ale też poza nią. Mogą być instalowane przez partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach jest budowany Twój profil zainteresowań. Reklamowe cookies nie przechowują bezpośrednio Twoich danych osobowych, ale identyfikują Twoją przeglądarkę internetową i sprzęt. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, dalej będziemy mogli wyświetlać Ci reklamy, jednak nie będą one dopasowane do Twoich preferencji. Zobacz jak Google używa tych danych. Możesz zrezygnować ze wszystkich spersonalizowanych reklam w ustawieniach reklam, lub z wybranych firm na stronie www.aboutads.info.
Powered by eBiznes.pl