Ilość produktów w przechowalni: 0
Dane naszyjnika:
- srebro próby: 925
- wym. wisiorka: 2,9 / 4,1 cm
- waga naszyjnika: 8,8 g
- łańcuszek: snake okrągły regulowany 45-50 cm
- wykończenie srebra: połysk z nanopowłoką ochronną
- oprawiony kamień: bursztyn
- kolor kamienia: koniak
Srebrny naszyjnik (wisiorek na łańcuszku) " Celtyckie Drzewo Życia " z Bursztynowym Serduszkiem i złoconymi elementami.
Symbolika
Jeśli kochasz kulturę celtycką lub naturę w ogóle, ten naszyjnik jest dla Ciebie. Nasi przodkowie postrzegali drzewa jako żywe istoty - źródło siły, mądrości, równowagi i harmonii. Bursztynowe serce symbolizuje miłość, dobroć i szczerość, zaś dwa złote serduszka według starych wierzeń - więź między pokoleniami.
Na wyrobie bita próba, imiennik i sygnaturka probiercza. Do każdego wyrobu załączamy metkę jubilerską z podaniem producenta, próby i wagi srebra oraz certyfikat autentyczności bursztynu.
Srebrny łańcuszek
Srebrny łańcuszek typu snake, o okrągłym przekroju, wykonany jest z wysokiej jakości srebra próby 925. Długość regulowana 45-50 cm. Splot typu snake charakteryzuje się trwałością, doskonale układa się na szyi i ładnie błyszczy. Posiada eleganckie, bezpieczne zapięcie typu karabińczyk, które zapobiega ryzyku samoistnego otworzenia się. Łańcuszek jest wyrobem naszego włoskiego partnera. Współpraca z renomowanym producentem zapewnia najlepszą jakoś naszym srebrnym kompletom.
Opakowanie
Naszyjnik zapakowany jest w dwukolorowym opakowaniu z logo naszej firmy. Wewnątrz etui delikatna wkładka z gąbki pokrytej welurem.
Nasza biżuteria jest wysyłana jako kompletny zestaw gotowy do wręczenia jako prezent.
W skład zestawu wchodzi:
- eleganckie dwukolorowe opakowanie z logo naszej firmy
- papierowa torebka prezentowa z nadrukiem
- firmowa ściereczka wielokrotnego użytku do czyszczenia biżuterii
PŁATNE OPCJE DODATKOWE:
- PUDEŁKO DREWNIANE: zobacz więcej
- PŁYTKA - HOLIGRAF: zobacz więcej
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.